Alla inlägg den 8 november 2015

Av Sarah - 8 november 2015 17:36

Årets paketkalender kommer bli lite annorlunda mot tidigare år.
Den här gången har jag tänkt att tomtenisse ska få lämna paketen när barnen sover.
Så vid första advent ska tomtenisse få flytta in, då ska detta sättet vara målat i juliga färger och sättas upp på väggen.
Sen kommer han smyga fram ett paket om dagen till barnen.

Sen kommer man till det svåraste, vad ska man ha i paketen.
Här kommer några tips på saker jag köpt i helgen.

Netto hade en fyndkorg med julsaker till nedsatta priser, klistermärken, julmöss och håraccesoarer.

På dollarstore hittade jag julkulor som man kan sätta in egna foton i, juldiadem, påsar man målar själv, tomte armband som man slår på armen, suddgummi och ett sett med önskelista till tomten, penna och klistermärken. Alla dessa kostade 10 kronor styck utom julkulor, men då var det två för 20 så man kan ju dela upp dem om man vill.

Av Sarah - 8 november 2015 17:26

Mindre än en månad kvar och här är några av årets julkalendrar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!

Eftersom jag själv är tokig i de flesta högtider och älskar att både pyssla och pynta tänkte jag att jag skulle göra en blogg så fler kan ta del av saker jag hittar och gör inför våra högtider.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards